| trots | |
|
|
Författare | Meddelande |
---|
Suddiz Varm i kläderna
Antal inlägg : 145 Age : 41 Location : Lohja Registration date : 07-10-07
| Rubrik: trots mån nov 26, 2007 6:41 pm | |
| Elijas har haft någon sorts trots jag vet int hur länge. Men igår när jag höll på o laga mat o hade spisen o ugnen o allt på så kmr han o rane o springer o härjar i köket. Så jag sa såklart till Elijas att man leker int i köke nä mamma lagar mat att den kan kma pipi. Vet ni va han sa ti mig!!? PÄÄ KII POIKA!! Jag ble helt paff Jag förklara no åt honom att de han sa va fel o att mamma kan bli lessen. Ha ingen aning vart han fått d ifrån,ha aldrig sagt ti honom så | |
|
| |
Sahara Moderator
Antal inlägg : 266 Age : 37 Registration date : 07-08-25
| Rubrik: Sv: trots mån nov 26, 2007 9:31 pm | |
| Ungar kan nog hitta på allt möjligt! Hoppas de e nåt han själv kommit på o att int nån på hans lekis sagt sååt honom! Vår storasyster kan nog hitta på allt möjlit. Hon ha tex. sagt åt sin moster "måste ja faktist slå dej!" när moster int gjorde som hon sa De ha vi nog aldrig sagt åt henne! | |
|
| |
Suddiz Varm i kläderna
| Rubrik: Sv: trots mån nov 26, 2007 11:05 pm | |
| ojdå | |
|
| |
renja Moderator
Antal inlägg : 126 Age : 39 Registration date : 07-08-20
| |
| |
Suddiz Varm i kläderna
| Rubrik: Sv: trots fre nov 30, 2007 9:42 pm | |
| | |
|
| |
Sahara Moderator
| |
| |
Sahara Moderator
| Rubrik: Sv: trots lör dec 01, 2007 1:10 pm | |
| Suddiz, från barnprogram kan man väl int lära sej sånt? Tror nog int dom använder sånt språk där | |
|
| |
Suddiz Varm i kläderna
| Rubrik: Sv: trots lör dec 01, 2007 2:42 pm | |
| - Sahara skrev:
- Suddiz, från barnprogram kan man väl int lära sej sånt? Tror nog int dom använder sånt språk där
ja int just kanske dom hä vanliga fö rikit minsta,som nalle puh o puuha pete. Men elijas bruka se just på cars madagaskar hain tarina o dom hä andra "långa" nåja kanske int dä heller ..men jag måst börja lyssna noga. Jag tro d e från dagiset eller sen ha han ba nappa d från gatan,dagens ungdomar ha faktiskt varanatt ord V* . Han lyssnar noga då han vill. | |
|
| |
renja Moderator
Antal inlägg : 126 Age : 39 Registration date : 07-08-20
| Rubrik: Sv: trots sön dec 02, 2007 2:18 pm | |
| Nå barn snappar upp så fort att dom lär sig nog de mesta svordomar ändå fast man själv int svär! | |
|
| |
Sponsored content
| Rubrik: Sv: trots | |
| |
|
| |
| trots | |
|