| kan int fatta att sånt här händer hä hos oss..i finland! | |
|
|
Författare | Meddelande |
---|
Suddiz Varm i kläderna
Antal inlägg : 145 Age : 41 Location : Lohja Registration date : 07-10-07
| Rubrik: kan int fatta att sånt här händer hä hos oss..i finland! ons nov 07, 2007 7:47 pm | |
| Så nu ha d hänt! Blir finland o som USA?? Hu kan man gå ti skolan o skjuta folk?? Sånt kan ju int hända här hos oss.. eller? Jag trodde jag ALDRI sku behöva höra att något sådant händer här i finland..e helt shockad! | |
|
| |
Sahara Moderator
Antal inlägg : 266 Age : 37 Registration date : 07-08-25
| Rubrik: Sv: kan int fatta att sånt här händer hä hos oss..i finland! ons nov 07, 2007 9:15 pm | |
| De e nog verkligt tragist o sorgligt tycker jag!O man blir nog väldigt rädd:no: | |
|
| |
Suddiz Varm i kläderna
| Rubrik: Sv: kan int fatta att sånt här händer hä hos oss..i finland! tor nov 08, 2007 4:15 pm | |
| jag fundera över hu d kommer o gå i framtiden..om nån annan likasinnad få inspiration nu o tänker att "vau,sånt kan man o gö i finland" Vart håller dagens ungdomar på gå??Jag kan int ens föreställa hu omaiset ti offren o mördaren känner sig ..måst va fruktansvärt att få ett medelande om något sånt .. De e värkligen sorligt.. Finner inga ord.. | |
|
| |
Sahara Moderator
| Rubrik: Sv: kan int fatta att sånt här händer hä hos oss..i finland! tor nov 08, 2007 9:10 pm | |
| Ja, dom kan inte ha det lätt!Vilken skuld hans föräldrar måste känna fast man verkligen inte ska skylla på någon!!! | |
|
| |
Suddiz Varm i kläderna
| Rubrik: Sv: kan int fatta att sånt här händer hä hos oss..i finland! fre nov 09, 2007 10:40 pm | |
| just d.. nu har ju någo skolor i finland fått hotelser ..vart håller denna värd på o gå ?? | |
|
| |
renja Moderator
Antal inlägg : 126 Age : 39 Registration date : 07-08-20
| Rubrik: Sv: kan int fatta att sånt här händer hä hos oss..i finland! mån nov 12, 2007 11:25 pm | |
| Tragiskt att sånt här ska hända...Tycker synd om de familjer som blev drabbade! | |
|
| |
Malinowski Admin
Antal inlägg : 145 Age : 39 Registration date : 07-08-19
| Rubrik: Sv: kan int fatta att sånt här händer hä hos oss..i finland! tor nov 15, 2007 11:45 pm | |
| De e nog jätte tragiskt, mest undrar jag nog vart Finlands mentalvård är påväg, killen som sköt var ju inte riktigt i sina sinnens fulla bruk.
Jag tycker så oerhört synd om alla de familjer som blev drabbade, främst gärningsmannens föräldrar o bror, dom hamnar leva med skulden o anklagelser resten av sitt liv. | |
|
| |
Sahara Moderator
| Rubrik: Sv: kan int fatta att sånt här händer hä hos oss..i finland! fre nov 16, 2007 11:19 am | |
| Ja tycker också de e så hämskt att människor kan må så där dåligt att dom gör nåt så här hämskt!O utan att nån annan märker det eller hjälper honom De e ju många skolor som e utan kurator också! | |
|
| |
Suddiz Varm i kläderna
| Rubrik: Sv: kan int fatta att sånt här händer hä hos oss..i finland! fre nov 16, 2007 8:07 pm | |
| Just d .O nu e d någo töntar som tycker d e rolig vits o hota skolorna | |
|
| |
Malinowski Admin
| Rubrik: Sv: kan int fatta att sånt här händer hä hos oss..i finland! fre nov 16, 2007 11:12 pm | |
| Värsta e de att bland vissa andra hyllas killen som en hjälte, bland annat på ett forum som är väldigt väldigt störande. Där finns bland annat en top 40 lista på de effektivaste massmördarna Mera resurser till kommunerna så man kan anställa fler kuratorer sen måst man nog börja ta på allvar alla skämt om att nån skall mörda nån... tyvärr. | |
|
| |
Sahara Moderator
| Rubrik: Sv: kan int fatta att sånt här händer hä hos oss..i finland! lör nov 17, 2007 12:22 am | |
| - Malinowski skrev:
- Värsta e de att bland vissa andra hyllas killen som en hjälte, bland annat på ett forum som är väldigt väldigt störande. Där finns bland annat en top 40 lista på de effektivaste massmördarna
Alltså ja kan int fatta varför int sån forum tas bort! Int för att ja ens vet va de e för forum men ganska onödigt låter det ju iaf!! | |
|
| |
Malinowski Admin
| Rubrik: Sv: kan int fatta att sånt här händer hä hos oss..i finland! sön nov 18, 2007 9:48 pm | |
| Jo jag ids inte länka forumet för jag vill inte att vårt baby&familj forum kopplas ihop me något sånt SK.
Men de va i fredagens NYT liite som en författare sa att man inte borde ge kändisstatus åt sådana här dårar o jag håller med. Man behöver ju inte riva alla rubriker man får ut av en sådan här tragisk händelse... | |
|
| |
Suddiz Varm i kläderna
| Rubrik: Sv: kan int fatta att sånt här händer hä hos oss..i finland! mån nov 19, 2007 7:03 pm | |
| ush va hämskt o sjukt! Jo nej inga länkar ti såna dårar! | |
|
| |
renja Moderator
| Rubrik: Sv: kan int fatta att sånt här händer hä hos oss..i finland! tor nov 22, 2007 12:48 pm | |
| Alltså ja blir bara så arg när ja tänker på hela händelsen! Tycker att han int e värd att få så mycky uppmärksamhet som han ha fått...Ja vart e den här världen påväg,undrar hur våra barns framtid kommer att se ut? Fortsätter de så här så e man ju rädd att få flera barn... | |
|
| |
Suddiz Varm i kläderna
| Rubrik: Sv: kan int fatta att sånt här händer hä hos oss..i finland! lör nov 24, 2007 7:31 pm | |
| | |
|
| |
Malinowski Admin
| Rubrik: Sv: kan int fatta att sånt här händer hä hos oss..i finland! mån nov 26, 2007 10:04 pm | |
| ^Nej men nu snackar vi ju om en socioemotionellt skadad person som inte klarar av sk normala känslor. Jag tycker inte heller att han borde få så mycke uppmärksamhet men vad kan man göra när de i Finland e så ovanligt. (som tur) | |
|
| |
renja Moderator
| Rubrik: Sv: kan int fatta att sånt här händer hä hos oss..i finland! fre nov 30, 2007 12:17 am | |
| Ja man få be o hoppas att int nån annan psykopat bestämmar sig för att hylla honom o göra likadant...Sånt kan oxå hända... | |
|
| |
Sponsored content
| Rubrik: Sv: kan int fatta att sånt här händer hä hos oss..i finland! | |
| |
|
| |
| kan int fatta att sånt här händer hä hos oss..i finland! | |
|