Finlandssvenska föräldrar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Finlandssvenska föräldrar

Ett forum för alla finlandssvenska föräldrar och såna som vill/skall bli mamma eller pappa.
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Just nu borde jag...

Gå ner 
4 posters
Gå till sida : Föregående  1, 2
FörfattareMeddelande
renja
Moderator
Moderator
renja


Kvinna
Antal inlägg : 126
Age : 39
Registration date : 07-08-20

Just nu borde jag... - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Just nu borde jag...   Just nu borde jag... - Sida 2 Icon_minitimetor dec 06, 2007 12:30 am

Aj firar du namnsdagen me kaffe o allt?de ha vi nog aldrig gjort...
Till överst på sidan Gå ner
Suddiz
Varm i kläderna
Varm i kläderna
Suddiz


Kvinna
Antal inlägg : 145
Age : 41
Location : Lohja
Registration date : 07-10-07

Just nu borde jag... - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Just nu borde jag...   Just nu borde jag... - Sida 2 Icon_minitimetor dec 06, 2007 10:23 am

int vi heller..men Elijas heter ju Nico Elijas så på Nicos dagen nä d e självständighet o allt så ha d ba blivi så Very Happy .Men int annors Smile
Till överst på sidan Gå ner
Suddiz
Varm i kläderna
Varm i kläderna
Suddiz


Kvinna
Antal inlägg : 145
Age : 41
Location : Lohja
Registration date : 07-10-07

Just nu borde jag... - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Just nu borde jag...   Just nu borde jag... - Sida 2 Icon_minitimetor dec 06, 2007 10:31 am

Hoppa i bilen o fa ti butiken o köpa bröd..märkte att vi int ha bröd Evil or Very Mad
Tur att d finns en siwa,en liten bilväg i från oss som e ALLTI oppe Smile
Till överst på sidan Gå ner
renja
Moderator
Moderator
renja


Kvinna
Antal inlägg : 126
Age : 39
Registration date : 07-08-20

Just nu borde jag... - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Just nu borde jag...   Just nu borde jag... - Sida 2 Icon_minitimetor dec 06, 2007 12:33 pm

Ok men de förstår ja,o nu ida fyller ju Finland 90 år dessutom!De ju bra att där e någo öppet,här har vi allt stängt förutom kioskerna i Esso men i dom finns int så farligt mycke...Just nu borde ja gå o äta frukost el lunch egentligen,vi vakna ganska sent ida...
Till överst på sidan Gå ner
Suddiz
Varm i kläderna
Varm i kläderna
Suddiz


Kvinna
Antal inlägg : 145
Age : 41
Location : Lohja
Registration date : 07-10-07

Just nu borde jag... - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Just nu borde jag...   Just nu borde jag... - Sida 2 Icon_minitimefre dec 07, 2007 4:52 pm

Vi ha ju sen shell mittimot som e oppe 24/7..men dä e allt lite av d dyrare..o d ble ju så att siwa öppna först 12 så jag fo ändå ti shellen Very Happy

Ska hänga opp byke nu Just nu borde jag... - Sida 2 141240 , ha tvätta säkert 100maskiner idag o hålli på m allt smått hä hemma *duktiga vi* Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Just nu borde jag... - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Just nu borde jag...   Just nu borde jag... - Sida 2 Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Just nu borde jag...
Till överst på sidan 
Sida 2 av 2Gå till sida : Föregående  1, 2

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Finlandssvenska föräldrar :: Övrigt :: Ordet är fritt-
Hoppa till: