Finlandssvenska föräldrar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Finlandssvenska föräldrar

Ett forum för alla finlandssvenska föräldrar och såna som vill/skall bli mamma eller pappa.
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Om ditt barn..

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Malinowski
Admin
Admin
Malinowski


Kvinna
Antal inlägg : 145
Age : 39
Registration date : 07-08-19

Om ditt barn.. Empty
InläggRubrik: Om ditt barn..   Om ditt barn.. Icon_minitimeons okt 10, 2007 7:47 pm

Vilken lek, sång, leksak, saga är ditt barns favorit?
Hur skulle du beskriva ditt barn?
Ditt barns favoriträtt?
Hurdan människa önskar du att ditt barn växer upp till att bli?
Till överst på sidan Gå ner
Malinowski
Admin
Admin
Malinowski


Kvinna
Antal inlägg : 145
Age : 39
Registration date : 07-08-19

Om ditt barn.. Empty
InläggRubrik: Sv: Om ditt barn..   Om ditt barn.. Icon_minitimeons okt 10, 2007 8:05 pm

Melinda

Älskar att leka hem med sitt lekkök och sina dockor, hennes favoritsånger är alla dom här klassiska barnsångerna allt från bä bä vita lamm till en flygande elefant (eller va den nu heter): Favoritböckerna är Mamma Mu böckerna (jag får domut ur öronen redan). Favorit dvd e mumin och teletubbies (jag föredrar de förstnämnda).

Melinda älskar leverlåda, fiskpinnar, knackorvar och spaghetti.

Som person är hon empatisk, snäll och en riktig prinsessa, hon hatar att ha långbyxor utan det skall vara glam och kjolar, håret skall vara fast med nåt glittarnde, halsband, armband you name it.

Jag hoppas att Melinda blir en ansvarsfull kvinna med ett sunt förnuft och att hon blir lycklig med sina livsval och att hon och jag kan ha ett gott förhållande till varann resten av mitt liv. :<3:
Till överst på sidan Gå ner
Suddiz
Varm i kläderna
Varm i kläderna
Suddiz


Kvinna
Antal inlägg : 145
Age : 41
Location : Lohja
Registration date : 07-10-07

Om ditt barn.. Empty
InläggRubrik: Sv: Om ditt barn..   Om ditt barn.. Icon_minitimefre okt 12, 2007 9:51 pm

Malinowski skrev:
Vilken lek, sång, leksak, saga är ditt barns favorit?
Hur skulle du beskriva ditt barn?
Ditt barns favoriträtt?
Hurdan människa önskar du att ditt barn växer upp till att bli?

Elijas älskar o leka m bilar Om ditt barn.. 754812 , Puuha Pete..hmm..alla hans leksaker e i användning nu när jag tänker efter scratch .. sen tittar han på alla möjliga barn pogram, madagaskar, "haj" (hain tarina), mumin,puuha pete,nalle puh o TELETAPIT Om ditt barn.. 323307 +att på morgonen ser han på subtv junior.
han sjunger sånger dom sjunger i dagise, mumin o puuha pete Om ditt barn.. 865779 .

Elijas e väldigt sosial,envis, han prövar sina gränser hela tiden, jag brukar säga att väggarna lyssnar bättre än han! Han har väldig fart hela tiden..men sen ibland (mäst på kvällen) har han sina lugna stunder när han leker snällt i sitt eget rum Om ditt barn.. 18761

Han äter allt, leverlåda tycker han jätte mycke om, kryddgurka o vanlig gurka, knakorv, allt man ger åt honom äter han cheers


Om ditt barn.. 18761 Han e just perfekt som han e Om ditt barn.. 18761
Till överst på sidan Gå ner
renja
Moderator
Moderator
renja


Kvinna
Antal inlägg : 126
Age : 39
Registration date : 07-08-20

Om ditt barn.. Empty
InläggRubrik: Sv: Om ditt barn..   Om ditt barn.. Icon_minitimelör okt 13, 2007 10:21 am

Fanny gillar ännu alla leksaker ,men gillar tv kontrollen telefon o kameran extra mycke,jo o sladdar o uttag e oxå väldigt intressant men hon e ju så liten ännu så de kommer ännu favoriter!Ville oxå skriva va hon gillar fast hon int hör till kategorin äldre barn... Very Happy Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Sahara
Moderator
Moderator
Sahara


Kvinna
Antal inlägg : 266
Age : 37
Registration date : 07-08-25

Om ditt barn.. Empty
InläggRubrik: Sv: Om ditt barn..   Om ditt barn.. Icon_minitimelör jan 12, 2008 11:45 am

Vilken lek, sång, leksak, saga är ditt barns favorit? Hon tycker mycket om att leka kurragömma, Blinka lilla stjärna e nog favoritsången, alla böcker med Alfons Åberg gillar hon massor!
Hur skulle du beskriva ditt barn? Hon har ganska häftigt temperament o e ganska påhittig, tycker mycket om bebisar
Ditt barns favoriträtt? Broilerlår med ris!De sku hon kunna leva på
Hurdan människa önskar du att ditt barn växer upp till att bli? En lycklig, ärlig o framgångsrik!Men viktigast är att hon e lycklig, hurdan hon än är :<3:
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Om ditt barn.. Empty
InläggRubrik: Sv: Om ditt barn..   Om ditt barn.. Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Om ditt barn..
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Finlandssvenska föräldrar :: Graviditet och barn :: Äldre barn-
Hoppa till: