Finlandssvenska föräldrar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Finlandssvenska föräldrar

Ett forum för alla finlandssvenska föräldrar och såna som vill/skall bli mamma eller pappa.
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Big Brother

Gå ner 
4 posters
Gå till sida : 1, 2  Nästa
FörfattareMeddelande
Malinowski
Admin
Admin
Malinowski


Kvinna
Antal inlägg : 145
Age : 38
Registration date : 07-08-19

Big Brother Empty
InläggRubrik: Big Brother   Big Brother Icon_minitimelör sep 22, 2007 11:27 pm

Finns det nån som följer med denna hemska reality spektakel?

Min dator pajade för nån vecka sedan och eftersom jag inte kunde surfa om kvällarna såg jag på tv när ungarna sov och började till min stora skam se på big brother Embarassed Har alltid tyckt att det är sådan där hömppä program och tycker det visserligen fortfarande men ändå ser jag på det... scratch No
Till överst på sidan Gå ner
Sahara
Moderator
Moderator
Sahara


Kvinna
Antal inlägg : 266
Age : 37
Registration date : 07-08-25

Big Brother Empty
InläggRubrik: Sv: Big Brother   Big Brother Icon_minitimesön sep 23, 2007 10:52 am

Jag har nog följt med det lite i år!Tycker egentligen att det är helt sjukt,kanske de e därför de e kul o se på det?Kan int fatta va människor gör för pengar Shocked
Till överst på sidan Gå ner
Malinowski
Admin
Admin
Malinowski


Kvinna
Antal inlägg : 145
Age : 38
Registration date : 07-08-19

Big Brother Empty
InläggRubrik: Sv: Big Brother   Big Brother Icon_minitimesön sep 23, 2007 1:37 pm

Jo jag skulle inte fara dit för pengar ens, nej tack. Hur skulle jag överleva i värsta fall 3 månader utan att få träffa mina barn??? affraid
och hamna göra en massa fåniga grejs, och sist o slutligen e 50 tusen euro inte såååå mycket Big Brother 591104 Razz
Till överst på sidan Gå ner
Sahara
Moderator
Moderator
Sahara


Kvinna
Antal inlägg : 266
Age : 37
Registration date : 07-08-25

Big Brother Empty
InläggRubrik: Sv: Big Brother   Big Brother Icon_minitimesön sep 23, 2007 8:22 pm

Nej det finns inte en chans i världen att jag skulle fara dit o skämma ut mej! Shocked O att sen ha sex där kan jag inte förstå!Men människorna som e me där vill nog ha den uppmärksamheten!
Till överst på sidan Gå ner
Malinowski
Admin
Admin
Malinowski


Kvinna
Antal inlägg : 145
Age : 38
Registration date : 07-08-19

Big Brother Empty
InläggRubrik: Sv: Big Brother   Big Brother Icon_minitimesön sep 23, 2007 8:49 pm

Definitivt vääääldigt sugna på uppmärksamhet och kändisskap Big Brother 21958
Men jag skulle nog hellre isåfall bli känd för nåt jag är jätte bra på än som "den som hade sex i BB huset" Big Brother 941148

Men apropå det, så vem kommer ut idag? Heli eller Henri, jag önskar att det är Henri för han är såååå enerverande Big Brother 645791
Till överst på sidan Gå ner
Sahara
Moderator
Moderator
Sahara


Kvinna
Antal inlägg : 266
Age : 37
Registration date : 07-08-25

Big Brother Empty
InläggRubrik: Sv: Big Brother   Big Brother Icon_minitimesön sep 23, 2007 9:15 pm

Jaa-a instämmer!O tänk att ens egna föräldrar o mommo kanske sitter o tittar! Shocked Eller egna barn som för Linda Rosing!Väldigt fiffigt alltså!
Ja tror det blir Henri.Heli vill dom väl ha kvar för att hon har juttu me Timo eller va han nu heter...
Einari var en konstig filur måste jag säga! Laughing
Till överst på sidan Gå ner
Malinowski
Admin
Admin
Malinowski


Kvinna
Antal inlägg : 145
Age : 38
Registration date : 07-08-19

Big Brother Empty
InläggRubrik: Sv: Big Brother   Big Brother Icon_minitimesön sep 23, 2007 10:47 pm

Jo nej hellre skulle jag göra bort mig i Idols karsinnat än i BB... Mina föräldrar skulle knappast vara stolta över mig efter att ha sett mig raggla omkring i fyllan, röka, sexa med nån etc andra pinsamma grejor dom gör spyr o sånt, nej sjutton, skulle mina barn fara med i ett sånt spex skulle jag inte vilja se på det.

Men jess Henri kom ut!!! Big Brother 853576
Till överst på sidan Gå ner
Sahara
Moderator
Moderator
Sahara


Kvinna
Antal inlägg : 266
Age : 37
Registration date : 07-08-25

Big Brother Empty
InläggRubrik: Sv: Big Brother   Big Brother Icon_minitimesön sep 23, 2007 11:15 pm

Malinowski skrev:
Jo nej hellre skulle jag göra bort mig i Idols karsinnat än i BB...

Definitivt!
Till överst på sidan Gå ner
renja
Moderator
Moderator
renja


Kvinna
Antal inlägg : 126
Age : 39
Registration date : 07-08-20

Big Brother Empty
InläggRubrik: Sv: Big Brother   Big Brother Icon_minitimemån sep 24, 2007 10:50 pm

Ja fattar int hur folk orkar se på sånt skräp... Question No De nog sååå dåligt!
Till överst på sidan Gå ner
Sahara
Moderator
Moderator
Sahara


Kvinna
Antal inlägg : 266
Age : 37
Registration date : 07-08-25

Big Brother Empty
InläggRubrik: Sv: Big Brother   Big Brother Icon_minitimemån okt 01, 2007 9:26 am

Håller nog med på att det är skit!Men ibland har man väl inte bättre för sej Wink
Till överst på sidan Gå ner
renja
Moderator
Moderator
renja


Kvinna
Antal inlägg : 126
Age : 39
Registration date : 07-08-20

Big Brother Empty
InläggRubrik: Sv: Big Brother   Big Brother Icon_minitimemån okt 01, 2007 10:02 pm

Jag byter direkt kanal när ja ser att de kommer...
Till överst på sidan Gå ner
Malinowski
Admin
Admin
Malinowski


Kvinna
Antal inlägg : 145
Age : 38
Registration date : 07-08-19

Big Brother Empty
InläggRubrik: Sv: Big Brother   Big Brother Icon_minitimetis okt 09, 2007 11:39 am

renja skrev:
Jag byter direkt kanal när ja ser att de kommer...

så gjorde jag oxå förut men nu måste ja kila via ett internet café för att se vem som blev utkastad geek
Till överst på sidan Gå ner
Sahara
Moderator
Moderator
Sahara


Kvinna
Antal inlägg : 266
Age : 37
Registration date : 07-08-25

Big Brother Empty
InläggRubrik: Sv: Big Brother   Big Brother Icon_minitimetis okt 09, 2007 12:03 pm

Jag har int just tittat på BB!Men senast blev iaf Maxine utkastad!O in kom en kändis Shocked Martina va hon nu heter!Hon e nu med i salkkarit också!
Till överst på sidan Gå ner
Suddiz
Varm i kläderna
Varm i kläderna
Suddiz


Kvinna
Antal inlägg : 145
Age : 40
Location : Lohja
Registration date : 07-10-07

Big Brother Empty
InläggRubrik: Sv: Big Brother   Big Brother Icon_minitimefre okt 12, 2007 3:11 pm

cheers BB Embarassed

Jag ser på d, vet int riktigt varför men d gå int o slita sig från d Embarassed

Ja hon den dä j*kla Martina Aitolehti ska tråka sig i varje program Big Brother 786249
Till överst på sidan Gå ner
Sahara
Moderator
Moderator
Sahara


Kvinna
Antal inlägg : 266
Age : 37
Registration date : 07-08-25

Big Brother Empty
InläggRubrik: Sv: Big Brother   Big Brother Icon_minitimefre okt 12, 2007 6:42 pm

Såg lite på det igår!Ska titta på det idag me tror ja...händ int så mkt igår!Ha förstått att Martina e ganska diva o bitch där..särskilt timo ha väl fått sej hela tiden av henne, nog för att han e så trötter i miktt tycke så han kanske förtj'änar det!Han e nog me där bara av en orsak o de e att slippa på Big Brother 2158
Till överst på sidan Gå ner
Suddiz
Varm i kläderna
Varm i kläderna
Suddiz


Kvinna
Antal inlägg : 145
Age : 40
Location : Lohja
Registration date : 07-10-07

Big Brother Empty
InläggRubrik: Sv: Big Brother   Big Brother Icon_minitimefre okt 12, 2007 9:27 pm

jag så faktiskt int d igår.. låg o sov på soffan Sleep ..jag somna av misstag Neutral Nu sitter jag o väntar p att d ska börja Big Brother 575763
Till överst på sidan Gå ner
renja
Moderator
Moderator
renja


Kvinna
Antal inlägg : 126
Age : 39
Registration date : 07-08-20

Big Brother Empty
InläggRubrik: Sv: Big Brother   Big Brother Icon_minitimelör okt 13, 2007 10:18 am

Nej nej fattar int hur folk orkar se på sånt där onödigt s-it...Finns bättre att göra!har en kompis som int kan missa ett avsnitt heller!Ja tycker dom e så fejk dom som är me där!
Till överst på sidan Gå ner
Malinowski
Admin
Admin
Malinowski


Kvinna
Antal inlägg : 145
Age : 38
Registration date : 07-08-19

Big Brother Empty
InläggRubrik: Sv: Big Brother   Big Brother Icon_minitimelör okt 13, 2007 9:21 pm

Ja blev avvänjd under min semester, nu orkar jag högst se på talk showen...
Till överst på sidan Gå ner
Sahara
Moderator
Moderator
Sahara


Kvinna
Antal inlägg : 266
Age : 37
Registration date : 07-08-25

Big Brother Empty
InläggRubrik: Sv: Big Brother   Big Brother Icon_minitimefre okt 26, 2007 10:19 pm

Såg på ViihdeUutiset idag o där prata dom nåt om att Kadi i fyllan fallit in i nån brasa o bränt nacke o hals!Detta visades väl igår förstod jag...Nån som såg det??
Till överst på sidan Gå ner
Sahara
Moderator
Moderator
Sahara


Kvinna
Antal inlägg : 266
Age : 37
Registration date : 07-08-25

Big Brother Empty
InläggRubrik: Sv: Big Brother   Big Brother Icon_minitimetis nov 13, 2007 11:42 pm

Nu e Farbod ute.Inte så många kvar mera!O det ska väl knappast komma nya mera nu, eller? Vem vill ni ska vinna då?Jag hoppas nog Niko vinner!Den ja absolut int vill ska vinna e Kadi!Helt söt o så men ganska så sutki enligt mej!Hon sku säkert festa upp alla pengar med Big Brother 575763
Till överst på sidan Gå ner
renja
Moderator
Moderator
renja


Kvinna
Antal inlägg : 126
Age : 39
Registration date : 07-08-20

Big Brother Empty
InläggRubrik: Sv: Big Brother   Big Brother Icon_minitimeons nov 14, 2007 7:07 pm

Anna Abreu sku väl fara dit o gästa förstod ja men e int 100% säker!
Till överst på sidan Gå ner
Suddiz
Varm i kläderna
Varm i kläderna
Suddiz


Kvinna
Antal inlägg : 145
Age : 40
Location : Lohja
Registration date : 07-10-07

Big Brother Empty
InläggRubrik: Sv: Big Brother   Big Brother Icon_minitimeons nov 14, 2007 8:18 pm

jag hörde o att anna a o elastinen sku fa di Shocked ..va kan anna som e så teini själv o ha o lära dom??
Jag hoppas på att sauli eller niko vinner! ABSOLUT INT KADI HON E JAG D GÅ INT O BESKRIVA,TRÅKIG OSV Very Happy .Vem tro ni kommer ut på söndag? Jag tro d e ritta..fast jag hoppas på suvi så få man slut på den dä töntiga kaksikkon Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Sahara
Moderator
Moderator
Sahara


Kvinna
Antal inlägg : 266
Age : 37
Registration date : 07-08-25

Big Brother Empty
InläggRubrik: Sv: Big Brother   Big Brother Icon_minitimeons nov 14, 2007 10:09 pm

Brukar ni annars rösta?Ja ha aldrig gjort det o kommer knappast o göra det!Vill int öda pengar på sånt onödigt Wink
Ajj Anna Abreu!Hur får hon ens fara dit!Måst man int vara myndig?
Till överst på sidan Gå ner
Suddiz
Varm i kläderna
Varm i kläderna
Suddiz


Kvinna
Antal inlägg : 145
Age : 40
Location : Lohja
Registration date : 07-10-07

Big Brother Empty
InläggRubrik: Sv: Big Brother   Big Brother Icon_minitimefre nov 16, 2007 8:32 pm

Hon va ba o "hälsa på" Smile ..huhu säger jag ba,va ha hon den teinin o lära dom"vuxna" ??
NEJ jag brukar int rösta,låter dom andra öda pengar på d Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Sahara
Moderator
Moderator
Sahara


Kvinna
Antal inlägg : 266
Age : 37
Registration date : 07-08-25

Big Brother Empty
InläggRubrik: Sv: Big Brother   Big Brother Icon_minitimelör nov 17, 2007 12:00 am

Jo ja märkte att hon bara var på besök!
Jag hoppas Jarkko far ut! Razz
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Big Brother Empty
InläggRubrik: Sv: Big Brother   Big Brother Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Big Brother
Till överst på sidan 
Sida 1 av 2Gå till sida : 1, 2  Nästa

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Finlandssvenska föräldrar :: Övrigt :: Ordet är fritt-
Hoppa till: