Finlandssvenska föräldrar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Finlandssvenska föräldrar

Ett forum för alla finlandssvenska föräldrar och såna som vill/skall bli mamma eller pappa.
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Sista arbetsdagen!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Sahara
Moderator
Moderator
Sahara


Kvinna
Antal inlägg : 266
Age : 37
Registration date : 07-08-25

Sista arbetsdagen!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty
InläggRubrik: Sista arbetsdagen!!!!!!!!!!!!!!!!!   Sista arbetsdagen!!!!!!!!!!!!!!!!! Icon_minitimelör sep 22, 2007 8:50 pm

Jaha,så var då sista arbetsdagen avklarad!!!!!!!! Sista arbetsdagen!!!!!!!!!!!!!!!!! 941382 Sista arbetsdagen!!!!!!!!!!!!!!!!! 941382 Sista arbetsdagen!!!!!!!!!!!!!!!!! 941382 På måndag blir jag mammaledig! Sista arbetsdagen!!!!!!!!!!!!!!!!! 425622
Till överst på sidan Gå ner
Malinowski
Admin
Admin
Malinowski


Kvinna
Antal inlägg : 145
Age : 39
Registration date : 07-08-19

Sista arbetsdagen!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty
InläggRubrik: Sv: Sista arbetsdagen!!!!!!!!!!!!!!!!!   Sista arbetsdagen!!!!!!!!!!!!!!!!! Icon_minitimelör sep 22, 2007 11:25 pm

Grattis Sista arbetsdagen!!!!!!!!!!!!!!!!! 312446
Till överst på sidan Gå ner
Sahara
Moderator
Moderator
Sahara


Kvinna
Antal inlägg : 266
Age : 37
Registration date : 07-08-25

Sista arbetsdagen!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty
InläggRubrik: Sv: Sista arbetsdagen!!!!!!!!!!!!!!!!!   Sista arbetsdagen!!!!!!!!!!!!!!!!! Icon_minitimesön sep 23, 2007 10:54 am

Tack!
Det känns så skönt nu!Nu har jag tid o bara vara o få vissa saker gjorda som jag inte hunnit/orkat göra då jag jobbat!
Till överst på sidan Gå ner
Malinowski
Admin
Admin
Malinowski


Kvinna
Antal inlägg : 145
Age : 39
Registration date : 07-08-19

Sista arbetsdagen!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty
InläggRubrik: Sv: Sista arbetsdagen!!!!!!!!!!!!!!!!!   Sista arbetsdagen!!!!!!!!!!!!!!!!! Icon_minitimesön sep 23, 2007 1:35 pm

Min mammaledighet tar slut igen 3.10 Sad jag har inte råd att bli hemma längre så det bär av mot dagis för mina döttrar men först skall vi sola och bada på Cypern i två veckor, sen börjar vardagen No
Till överst på sidan Gå ner
Sahara
Moderator
Moderator
Sahara


Kvinna
Antal inlägg : 266
Age : 37
Registration date : 07-08-25

Sista arbetsdagen!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty
InläggRubrik: Sv: Sista arbetsdagen!!!!!!!!!!!!!!!!!   Sista arbetsdagen!!!!!!!!!!!!!!!!! Icon_minitimesön sep 23, 2007 7:59 pm

Malinowski skrev:
Min mammaledighet tar slut igen 3.10 Sad jag har inte råd att bli hemma längre så det bär av mot dagis för mina döttrar men först skall vi sola och bada på Cypern i två veckor, sen börjar vardagen No

Jag kommer inte heller att vara hemma så länge denna gång!Ska börja jobba i slutet på juni,o visst känns det vemodigt!Men barnen brukar nog trivas på dagis!O vår minsting får nog vara hemma med pappa en tid efter att jag farit på jobb!
Skulle inte annars fara så tidigt men har fått så bra jobberbjudande så jag har "inget val"
Till överst på sidan Gå ner
Sahara
Moderator
Moderator
Sahara


Kvinna
Antal inlägg : 266
Age : 37
Registration date : 07-08-25

Sista arbetsdagen!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty
InläggRubrik: Sv: Sista arbetsdagen!!!!!!!!!!!!!!!!!   Sista arbetsdagen!!!!!!!!!!!!!!!!! Icon_minitimetis okt 09, 2007 3:28 pm

Nog känns det så skönt att vara mammaledig nu!Få vila upp sej lite o göra de som faller en in! Smile
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Sista arbetsdagen!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty
InläggRubrik: Sv: Sista arbetsdagen!!!!!!!!!!!!!!!!!   Sista arbetsdagen!!!!!!!!!!!!!!!!! Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Sista arbetsdagen!!!!!!!!!!!!!!!!!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Finlandssvenska föräldrar :: Graviditet och barn :: Graviditet-
Hoppa till: