Finlandssvenska föräldrar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Finlandssvenska föräldrar

Ett forum för alla finlandssvenska föräldrar och såna som vill/skall bli mamma eller pappa.
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Hur har ni de nu ??

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Suddiz
Varm i kläderna
Varm i kläderna
Suddiz


Kvinna
Antal inlägg : 145
Age : 40
Location : Lohja
Registration date : 07-10-07

Hur har ni de nu ?? Empty
InläggRubrik: Hur har ni de nu ??   Hur har ni de nu ?? Icon_minitimelör jan 12, 2008 9:19 am

Elijas fick börja hos dagvårdare hit i lojo på måndag (den 7de), han hann vara där i 1 1/2dag sen fick han feber Neutral ..så nu ha han vari hemma hela veckan..
I höst ska han börja på svenskt dagis nä de int nu fanns plats o han kunde int va kvar i esbo, tyvärr, tyckte så om de ställe No

Elijas har oxå börja komendera mycke! Han tyckte jag sku plocka bort hanns pussel fö han va såååå pipi I love you o sen inatt så grät han lite i sömnen så jag gick så klart o titta så skrek han ba ti mig att "mee pois" Embarassed

Typiskt att nu nä man sku kunna gå ut o åka pulkka m Elijas så ska de va slask ute Evil or Very Mad !!

Annors har allt varit bra Smile
Till överst på sidan Gå ner
Suddiz
Varm i kläderna
Varm i kläderna
Suddiz


Kvinna
Antal inlägg : 145
Age : 40
Location : Lohja
Registration date : 07-10-07

Hur har ni de nu ?? Empty
InläggRubrik: Sv: Hur har ni de nu ??   Hur har ni de nu ?? Icon_minitimetis maj 06, 2008 5:12 pm

De ha vari såååå härlit väder ute nu Smile ,man bli rikit glad Very Happy

Vi ha vari o cyckla ren jiihuu..

Annors ha d int hänt så mycket annat,jobbat jobbat jobbat :/
Till överst på sidan Gå ner
 
Hur har ni de nu ??
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Finlandssvenska föräldrar :: Övrigt :: Ordet är fritt-
Hoppa till: