Finlandssvenska föräldrar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Finlandssvenska föräldrar

Ett forum för alla finlandssvenska föräldrar och såna som vill/skall bli mamma eller pappa.
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Vinterhalare

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Malinowski
Admin
Admin
Malinowski


Kvinna
Antal inlägg : 145
Age : 38
Registration date : 07-08-19

Vinterhalare Empty
InläggRubrik: Vinterhalare   Vinterhalare Icon_minitimeons okt 10, 2007 10:25 pm

Hurdant satsar ni på när det kommer till vinterhalare?

Jag har åt båda flickorna Reimas halare som jag köpt på rea, dom är varma och har vattenresistens (dock inte i samma grad som ReimaTEC).
Är de kvalitet eller utseende och priset som gäller, vad är viktigt för er när i köper vinterhalare? Vinterhalare 750737
Till överst på sidan Gå ner
Sahara
Moderator
Moderator
Sahara


Kvinna
Antal inlägg : 266
Age : 37
Registration date : 07-08-25

Vinterhalare Empty
InläggRubrik: Sv: Vinterhalare   Vinterhalare Icon_minitimetor okt 11, 2007 8:50 am

Vi har en Rasavil som också jag fyndat på rea förr 55€,de kostar normalt över 120€ Cool
Köpte den ifjol höst o hon använde den förra vintern!Den är vattentät o det ville jag ha, de e lättare så. Men på dagisena brukar dom ändå sätta på kurabyxorna så nästa vinter blir det säkert en som endast e vattenavstötande!Skulle nog inte ha köpt halaren om den inte varit så billig! Utseende spelar nog roll men först ser jag nog på pris o kvalite Smile
Till överst på sidan Gå ner
 
Vinterhalare
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Finlandssvenska föräldrar :: Graviditet och barn :: Äldre barn-
Hoppa till: