Finlandssvenska föräldrar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Finlandssvenska föräldrar

Ett forum för alla finlandssvenska föräldrar och såna som vill/skall bli mamma eller pappa.
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Big Brother

Gå ner 
4 posters
Gå till sida : Föregående  1, 2
FörfattareMeddelande
Suddiz
Varm i kläderna
Varm i kläderna
Suddiz


Kvinna
Antal inlägg : 145
Age : 40
Location : Lohja
Registration date : 07-10-07

Big Brother - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Big Brother   Big Brother - Sida 2 Icon_minitimelör nov 17, 2007 1:43 pm

jag m eller suvi så den dä blondi kaksikkon splitras Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Suddiz
Varm i kläderna
Varm i kläderna
Suddiz


Kvinna
Antal inlägg : 145
Age : 40
Location : Lohja
Registration date : 07-10-07

Big Brother - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Big Brother   Big Brother - Sida 2 Icon_minitimemån nov 19, 2007 9:15 pm

jeee suvi fo!! jag trodde faktiskt att riitta sku fa eller va nära o fa men så va dju int cheers
Till överst på sidan Gå ner
Sahara
Moderator
Moderator
Sahara


Kvinna
Antal inlägg : 266
Age : 37
Registration date : 07-08-25

Big Brother - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Big Brother   Big Brother - Sida 2 Icon_minitimemån nov 19, 2007 9:57 pm

Ja trodde o hoppades på att Jarkko sku fara o de va ju bara 1% skillnad på han o Suvi!Men nu ska de bli intressant o se hur Kadi klarar sej utan Suvi!Nästa söndag hoppas ja igen att Jarkko far:)
Till överst på sidan Gå ner
Suddiz
Varm i kläderna
Varm i kläderna
Suddiz


Kvinna
Antal inlägg : 145
Age : 40
Location : Lohja
Registration date : 07-10-07

Big Brother - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Big Brother   Big Brother - Sida 2 Icon_minitimeons nov 21, 2007 3:50 pm

E han äänestyksessä igen cheers ?? Jag hoppas han eller Kadi far Very Happy

Till överst på sidan Gå ner
Sahara
Moderator
Moderator
Sahara


Kvinna
Antal inlägg : 266
Age : 37
Registration date : 07-08-25

Big Brother - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Big Brother   Big Brother - Sida 2 Icon_minitimeons nov 21, 2007 9:03 pm

Dom e alla pudotusuhan alla Wink
Till överst på sidan Gå ner
renja
Moderator
Moderator
renja


Kvinna
Antal inlägg : 126
Age : 39
Registration date : 07-08-20

Big Brother - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Big Brother   Big Brother - Sida 2 Icon_minitimetor nov 22, 2007 1:06 pm

När va de dom sku ha fest där?El ha den vari ren?
Till överst på sidan Gå ner
Sahara
Moderator
Moderator
Sahara


Kvinna
Antal inlägg : 266
Age : 37
Registration date : 07-08-25

Big Brother - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Big Brother   Big Brother - Sida 2 Icon_minitimetor nov 22, 2007 5:54 pm

Festen va på ti, men visades ju först iogår (såklart).
De va ett ganska underhållande avsnitt faktist! Niko va i nätt skick Big Brother - Sida 2 102417
Till överst på sidan Gå ner
Suddiz
Varm i kläderna
Varm i kläderna
Suddiz


Kvinna
Antal inlägg : 145
Age : 40
Location : Lohja
Registration date : 07-10-07

Big Brother - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Big Brother   Big Brother - Sida 2 Icon_minitimetor nov 22, 2007 9:14 pm

Om jag sku ha fått välja så sku jag valt så att Kadi int sku få supa Very Happy

Jo jag märkte först igår att dom e alla.. hoppas fortfarande på att Kadi eller Jarkko fa cheers

Sauli ha haft ett förhållande m en pojke i ett halv år (d e no väl slut nu) I love you
Till överst på sidan Gå ner
Sahara
Moderator
Moderator
Sahara


Kvinna
Antal inlägg : 266
Age : 37
Registration date : 07-08-25

Big Brother - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Big Brother   Big Brother - Sida 2 Icon_minitimetor nov 22, 2007 9:59 pm

Suddiz skrev:
Om jag sku ha fått välja så sku jag valt så att Kadi int sku få supa Very Happy
Jo nog sku de ju ha varit roligt att jäklas lite med henne. Men hon e ändå ganska underhållande som full. Dessutom sa ju Riitta att hon int vill va ända kvinnan som super.Det förstår jag

Suddiz skrev:
Jo jag märkte först igår att dom e alla.. hoppas fortfarande på att Kadi eller Jarkko fa cheers
Jag hoppas Jarkko far.Kadi kan bli 2:a för mej. Tycker hon gör så det händer nåt i BB, sku va trist o se på det utan henne!


Suddiz skrev:
Sauli ha haft ett förhållande m en pojke i ett halv år (d e no väl slut nu) I love you

Ha han Very Happy Hur vet man att det nu tagigt slut? Smile
Till överst på sidan Gå ner
Suddiz
Varm i kläderna
Varm i kläderna
Suddiz


Kvinna
Antal inlägg : 145
Age : 40
Location : Lohja
Registration date : 07-10-07

Big Brother - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Big Brother   Big Brother - Sida 2 Icon_minitimefre nov 23, 2007 4:59 pm

Ja de vet man ju int Very Happy
Jag tycker att Timo o Niko va mera underhållande, Kadi sover ju ba om int hon e full förståss Rolling Eyes ..o sen skiter hon i reglerna så att alla få kärsi o e uppkäftig Mad

Jag hoppas Sauli eller Niko vinner o sen Riitta Big Brother - Sida 2 941382
Till överst på sidan Gå ner
Sahara
Moderator
Moderator
Sahara


Kvinna
Antal inlägg : 266
Age : 37
Registration date : 07-08-25

Big Brother - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Big Brother   Big Brother - Sida 2 Icon_minitimefre nov 23, 2007 8:15 pm

Suddiz skrev:
o sen skiter hon i reglerna så att alla få kärsi o e uppkäftig Mad


Men det är ju underhållning!De sku ju va trist o se om dom alldrig får nåt straff! De e ju först de bästa Twisted Evil
Tyckte int om Timo, han behandla tjejerna skit!Nog för att tex. Satu kan lite skylla sej själv men...
Niko kan bli lite irriterande ibland, han e nog väldigt adhd....Min svägerska har gått i skola med honom o hon sa att han e precis sån på riktigt o!Så han spelar iaf int Smile Men ja hoppas han vinner
Till överst på sidan Gå ner
Suddiz
Varm i kläderna
Varm i kläderna
Suddiz


Kvinna
Antal inlägg : 145
Age : 40
Location : Lohja
Registration date : 07-10-07

Big Brother - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Big Brother   Big Brother - Sida 2 Icon_minitimefre nov 23, 2007 11:09 pm

nåja d e ju bra att han int spelar..iallafall en som e sig själv! Very Happy
Fatta int hu folk kan säga att dom ska va sig själva nä dom e di o sen nä dom kmr ut så säger dom ba att dom int riktigt va sig själva confused
Till överst på sidan Gå ner
renja
Moderator
Moderator
renja


Kvinna
Antal inlägg : 126
Age : 39
Registration date : 07-08-20

Big Brother - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Big Brother   Big Brother - Sida 2 Icon_minitimelör nov 24, 2007 5:54 pm

Vitsi att ja missa den där festen Crying or Very sad !brukar ju int se på BB annors men de avsnittet sku ja ha villa se...


Senast ändrad av den fre nov 30, 2007 12:09 am, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
Suddiz
Varm i kläderna
Varm i kläderna
Suddiz


Kvinna
Antal inlägg : 145
Age : 40
Location : Lohja
Registration date : 07-10-07

Big Brother - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Big Brother   Big Brother - Sida 2 Icon_minitimelör nov 24, 2007 7:07 pm

vet du jag så d avsnitte o..såklart Very Happy ..men d va int nå extra som vanligt..Nico spydde,tro sauli gjorde d o Very Happy osv .O nästa dag måddde dom skit Big Brother - Sida 2 639429
Till överst på sidan Gå ner
Sahara
Moderator
Moderator
Sahara


Kvinna
Antal inlägg : 266
Age : 37
Registration date : 07-08-25

Big Brother - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Big Brother   Big Brother - Sida 2 Icon_minitimesön nov 25, 2007 2:22 pm

Suddiz skrev:
nåja d e ju bra att han int spelar..iallafall en som e sig själv! Very Happy
Fatta int hu folk kan säga att dom ska va sig själva nä dom e di o sen nä dom kmr ut så säger dom ba att dom int riktigt va sig själva confused

Man måste nog spela lite då man e där tror jag. Tror de sku vara ganska jobbigt att vara där så länge annars. Dom som e där från början till slut måste ha ett ganska starkt psyke!Ja sku aldrig klara det!Men jag skulle aldrig ens vila fa me så de gör inget Smile
Till överst på sidan Gå ner
Suddiz
Varm i kläderna
Varm i kläderna
Suddiz


Kvinna
Antal inlägg : 145
Age : 40
Location : Lohja
Registration date : 07-10-07

Big Brother - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Big Brother   Big Brother - Sida 2 Icon_minitimemån nov 26, 2007 6:30 pm

Citat :
Man måste nog spela lite då man e där tror jag. Tror de sku vara ganska jobbigt att vara där så länge annars. Dom som e där från början till slut måste ha ett ganska starkt psyke!Ja sku aldrig klara det!Men jag skulle aldrig ens vila fa me så de gör inget Smile

int jag heller..tänk nu att halva hela finland se på nä man duschar e på vessan osv. Nej tack säger jag ba
Till överst på sidan Gå ner
renja
Moderator
Moderator
renja


Kvinna
Antal inlägg : 126
Age : 39
Registration date : 07-08-20

Big Brother - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Big Brother   Big Brother - Sida 2 Icon_minitimefre nov 30, 2007 12:12 am

Destu mera dom showar o har sig där inne så destu mer puplicitet får dom ju o pupliken gillar ju sånt...O de nog bara såna tror ja som vill visa sig o bli kända som far me dit!
Till överst på sidan Gå ner
Suddiz
Varm i kläderna
Varm i kläderna
Suddiz


Kvinna
Antal inlägg : 145
Age : 40
Location : Lohja
Registration date : 07-10-07

Big Brother - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Big Brother   Big Brother - Sida 2 Icon_minitimeons dec 05, 2007 10:47 pm

cheers jeee Sauli vann Big Brother - Sida 2 941382 ..O d va mååååååbga procent skillnad ti Kadi som ble 2a Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Sahara
Moderator
Moderator
Sahara


Kvinna
Antal inlägg : 266
Age : 37
Registration date : 07-08-25

Big Brother - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Big Brother   Big Brother - Sida 2 Icon_minitimetor dec 06, 2007 12:15 am

Grattis till Sauli!Tycker nog de e helt bra att han vann. Fast ja heija på Niko Wink men Sauli va ändå mitt andra alternativ!
Int va de nu så stor skillnad mellan Kadi o Sauli!De va ju bara nån liten procents skillnad juh!Minns nu int exakt men va de ens 3% skillnad?
Till överst på sidan Gå ner
Sahara
Moderator
Moderator
Sahara


Kvinna
Antal inlägg : 266
Age : 37
Registration date : 07-08-25

Big Brother - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Big Brother   Big Brother - Sida 2 Icon_minitimetor dec 06, 2007 12:18 am

Annors!Kadis mamma prata nåt om att Kadi sku säkert lägga ut en del av pengarna på någo fadderbarn. O att hon annars också har direktdebitering till någo fadderbarns-juttu!Kadi blev ganska förvånad då Vappu fråga henne, o hon sa ju tom. att hon inte har någo fadderbarn Neutral Gaaanska nolo juttu för hennes mamma som antagligen då ljög Embarassed
Till överst på sidan Gå ner
renja
Moderator
Moderator
renja


Kvinna
Antal inlägg : 126
Age : 39
Registration date : 07-08-20

Big Brother - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Big Brother   Big Brother - Sida 2 Icon_minitimetor dec 06, 2007 12:40 am

Oj va skönt att de äntligen e slut...
Till överst på sidan Gå ner
Suddiz
Varm i kläderna
Varm i kläderna
Suddiz


Kvinna
Antal inlägg : 145
Age : 40
Location : Lohja
Registration date : 07-10-07

Big Brother - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Big Brother   Big Brother - Sida 2 Icon_minitimetor dec 06, 2007 10:29 am

Hahah just d eller sen nolo fö Kadi som int ens minns barnet Suspect ,mamman sa ju o att Kadi int ha gjort nå dummt i BB-huse Very Happy
Jodå d va ju no 5% ti slut om int mera..minns int heller va så happy att int Kadi vann Very Happy . Jo Niko o sauli va tislut mina favoriter.. cheers
I väntan på nästa höst tongue
Till överst på sidan Gå ner
renja
Moderator
Moderator
renja


Kvinna
Antal inlägg : 126
Age : 39
Registration date : 07-08-20

Big Brother - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Big Brother   Big Brother - Sida 2 Icon_minitimetor dec 06, 2007 12:30 pm

Nej nej så pinsamt...
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Big Brother - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Big Brother   Big Brother - Sida 2 Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Big Brother
Till överst på sidan 
Sida 2 av 2Gå till sida : Föregående  1, 2

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Finlandssvenska föräldrar :: Övrigt :: Ordet är fritt-
Hoppa till: