Finlandssvenska föräldrar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Finlandssvenska föräldrar

Ett forum för alla finlandssvenska föräldrar och såna som vill/skall bli mamma eller pappa.
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Här e så tyst...

Gå ner 
5 posters
Gå till sida : 1, 2  Nästa
FörfattareMeddelande
Sahara
Moderator
Moderator
Sahara


Kvinna
Antal inlägg : 266
Age : 37
Registration date : 07-08-25

Här e så tyst... Empty
InläggRubrik: Här e så tyst...   Här e så tyst... Icon_minitimesön sep 16, 2007 7:05 pm

Har märkt att här e ganska tyst...
Har startat några trådar o int fått svar Rolling Eyes Ändå finns här ju några ´medlemmar!Hoppas det blir mera fart snart! Very Happy Ska försöka få med flere medlemmar!
Till överst på sidan Gå ner
Malinowski
Admin
Admin
Malinowski


Kvinna
Antal inlägg : 145
Age : 38
Registration date : 07-08-19

Här e så tyst... Empty
InläggRubrik: Sv: Här e så tyst...   Här e så tyst... Icon_minitimefre sep 21, 2007 11:32 am

Lite tyst e de ju nog, men det är vanligt med nya forum, småningom blir det mera fart... Här e så tyst... 312446
Till överst på sidan Gå ner
Pippuri
Nybörjare
Nybörjare



Antal inlägg : 7
Registration date : 07-09-19

Här e så tyst... Empty
InläggRubrik: Sv: Här e så tyst...   Här e så tyst... Icon_minitimefre sep 21, 2007 1:00 pm

Sahara: Du fick ju mig att börja skriva här... Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Sahara
Moderator
Moderator
Sahara


Kvinna
Antal inlägg : 266
Age : 37
Registration date : 07-08-25

Här e så tyst... Empty
InläggRubrik: Sv: Här e så tyst...   Här e så tyst... Icon_minitimefre sep 21, 2007 10:43 pm

Pippuri skrev:
Sahara: Du fick ju mig att börja skriva här... Very Happy

Good good!

Tystnaden beror nog på att det är ett nytt forum..men ja kände mej så ensam då det 3 dagar i stäck inte kom någo träffar då jag ville läsa nya inlägg sen jag senast loggat in!
Men nu e det ju mera aktivitet!Kul!
Till överst på sidan Gå ner
Malinowski
Admin
Admin
Malinowski


Kvinna
Antal inlägg : 145
Age : 38
Registration date : 07-08-19

Här e så tyst... Empty
InläggRubrik: Sv: Här e så tyst...   Här e så tyst... Icon_minitimefre sep 21, 2007 11:14 pm

Sahara, jag har fått min dator i kraft nu, så jag försöker också svara så gott jag kan på alla möjliga frågor... Wink
Till överst på sidan Gå ner
Sahara
Moderator
Moderator
Sahara


Kvinna
Antal inlägg : 266
Age : 37
Registration date : 07-08-25

Här e så tyst... Empty
InläggRubrik: Sv: Här e så tyst...   Här e så tyst... Icon_minitimefre sep 21, 2007 11:22 pm

Jag märker det!ql
Det är nog bra att man e aktiv,för nya medlemmar tröttnar fort om det inte skrivs!
Till överst på sidan Gå ner
Malinowski
Admin
Admin
Malinowski


Kvinna
Antal inlägg : 145
Age : 38
Registration date : 07-08-19

Här e så tyst... Empty
InläggRubrik: Sv: Här e så tyst...   Här e så tyst... Icon_minitimelör sep 22, 2007 1:12 pm

heh, man borde hitta på nån tävling, den som värvar mest medlemmar och skriver flest vettiga inlägg :lol!:
Till överst på sidan Gå ner
Sahara
Moderator
Moderator
Sahara


Kvinna
Antal inlägg : 266
Age : 37
Registration date : 07-08-25

Här e så tyst... Empty
InläggRubrik: Sv: Här e så tyst...   Här e så tyst... Icon_minitimelör sep 22, 2007 8:43 pm

Malinowski skrev:
heh, man borde hitta på nån tävling, den som värvar mest medlemmar och skriver flest vettiga inlägg :lol!:

Det skulle man ju kunna!Men vad skulle då vara priset?
Skulle det då vara möjligt att alla får en egen länk som dom kan ge till dem dom värvar så att dom kan bli medlem via den?
Till överst på sidan Gå ner
Malinowski
Admin
Admin
Malinowski


Kvinna
Antal inlägg : 145
Age : 38
Registration date : 07-08-19

Här e så tyst... Empty
InläggRubrik: Sv: Här e så tyst...   Här e så tyst... Icon_minitimelör sep 22, 2007 11:17 pm

Sahara skrev:
Malinowski skrev:
heh, man borde hitta på nån tävling, den som värvar mest medlemmar och skriver flest vettiga inlägg :lol!:

Det skulle man ju kunna!Men vad skulle då vara priset?
Skulle det då vara möjligt att alla får en egen länk som dom kan ge till dem dom värvar så att dom kan bli medlem via den?

Nä de e nog inte möjligt tyvärr Neutral
Men alla som värvar ber den nya personen att presentera sig o berätta via vem de fick tipset att komma till forumet, o den som vinner kan få nåt kul, måst fundera på priset...
Till överst på sidan Gå ner
Sahara
Moderator
Moderator
Sahara


Kvinna
Antal inlägg : 266
Age : 37
Registration date : 07-08-25

Här e så tyst... Empty
InläggRubrik: Sv: Här e så tyst...   Här e så tyst... Icon_minitimesön sep 23, 2007 11:18 am

Jap!Det går ju också!
Till överst på sidan Gå ner
Suddiz
Varm i kläderna
Varm i kläderna
Suddiz


Kvinna
Antal inlägg : 145
Age : 40
Location : Lohja
Registration date : 07-10-07

Här e så tyst... Empty
InläggRubrik: Sv: Här e så tyst...   Här e så tyst... Icon_minitimefre nov 09, 2007 10:51 pm

Jag har fått m en ny cheers ..Sandra..fast hon ha no int skriv nå Evil or Very Mad . Folk e me hä men ingen skriver nå..sku faktist va rolit o skriva lite me dom andra o ,int e d väl meningen att bara sara o malin skriver o svarar i hit Very Happy ??
Till överst på sidan Gå ner
Sahara
Moderator
Moderator
Sahara


Kvinna
Antal inlägg : 266
Age : 37
Registration date : 07-08-25

Här e så tyst... Empty
InläggRubrik: Sv: Här e så tyst...   Här e så tyst... Icon_minitimelör nov 10, 2007 7:37 pm

Suddiz, just nu känns det som om vi skriver för oss själva!
Såhär dött har det inte varit förr!!
Jag ar också fått med 2, men det e en tid sen ren!
Till överst på sidan Gå ner
Suddiz
Varm i kläderna
Varm i kläderna
Suddiz


Kvinna
Antal inlägg : 145
Age : 40
Location : Lohja
Registration date : 07-10-07

Här e så tyst... Empty
InläggRubrik: Sv: Här e så tyst...   Här e så tyst... Icon_minitimesön nov 11, 2007 3:17 pm

mmm..jag tycker d e tråkigt att folk gå m i forum o klubbar men sen skriver man inget No .. Jag ha försökt skriva så ofta jag hinner o har nå intresant eller mindre intresant Very Happy o säga..
Till överst på sidan Gå ner
Sahara
Moderator
Moderator
Sahara


Kvinna
Antal inlägg : 266
Age : 37
Registration date : 07-08-25

Här e så tyst... Empty
InläggRubrik: Sv: Här e så tyst...   Här e så tyst... Icon_minitimemån nov 12, 2007 2:58 pm

Jo nog är det ju lite så!Men nu har här verkligen varit tyst!Borde få med mera folk, det är nog där problemet sitter!

Blir det någon tävling eller???
Till överst på sidan Gå ner
renja
Moderator
Moderator
renja


Kvinna
Antal inlägg : 126
Age : 39
Registration date : 07-08-20

Här e så tyst... Empty
InläggRubrik: Sv: Här e så tyst...   Här e så tyst... Icon_minitimemån nov 12, 2007 11:32 pm

Man måste försöka tänka på att folk har annat att göra oxå... Märkte för en tid sen att ja satt för mycke framför datorn så ja miskade på det så nu sitter ja knappt alls här mera...Nu känns det mycket bättre!
Till överst på sidan Gå ner
Sahara
Moderator
Moderator
Sahara


Kvinna
Antal inlägg : 266
Age : 37
Registration date : 07-08-25

Här e så tyst... Empty
InläggRubrik: Sv: Här e så tyst...   Här e så tyst... Icon_minitimetis nov 13, 2007 10:19 am

renja skrev:
Man måste försöka tänka på att folk har annat att göra oxå... Märkte för en tid sen att ja satt för mycke framför datorn så ja miskade på det så nu sitter ja knappt alls här mera...Nu känns det mycket bättre!

Håller nog med!Det finns nog bättre saker att göra än att sitta framför datan! Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
renja
Moderator
Moderator
renja


Kvinna
Antal inlägg : 126
Age : 39
Registration date : 07-08-20

Här e så tyst... Empty
InläggRubrik: Sv: Här e så tyst...   Här e så tyst... Icon_minitimetis nov 13, 2007 5:16 pm

O jag måste erkänna att ja nästan glömt det här forumet...Men kommer in här nu o då o kollar va det skrivits!
Till överst på sidan Gå ner
Suddiz
Varm i kläderna
Varm i kläderna
Suddiz


Kvinna
Antal inlägg : 145
Age : 40
Location : Lohja
Registration date : 07-10-07

Här e så tyst... Empty
InläggRubrik: Sv: Här e så tyst...   Här e så tyst... Icon_minitimetis nov 13, 2007 9:56 pm

..mmmm..d e no sant.. jag ha no o minska m att sitta framför datan Smile .Efter jobbet före Elijas o Teemu kmr hem brukar jag sitta en stund, o sen ibland nä elijas ha gått o lägga sig Smile
Till överst på sidan Gå ner
Malinowski
Admin
Admin
Malinowski


Kvinna
Antal inlägg : 145
Age : 38
Registration date : 07-08-19

Här e så tyst... Empty
InläggRubrik: Sv: Här e så tyst...   Här e så tyst... Icon_minitimetor nov 15, 2007 11:47 pm

Sori, ja ha varit så fullpackad med skolprojekt o allt möjligt så jag stupar i säng när ja fått ungarna o sova... ja e nu också helt totalt utmattad... skall försöka bättra mig o fundera på nån tävling... försla emottages Här e så tyst... 304516
Till överst på sidan Gå ner
renja
Moderator
Moderator
renja


Kvinna
Antal inlägg : 126
Age : 39
Registration date : 07-08-20

Här e så tyst... Empty
InläggRubrik: Sv: Här e så tyst...   Här e så tyst... Icon_minitimelör nov 24, 2007 6:22 pm

Nå tur så har du snart jullov!Men före vi börjar me nån tävling borde vi väl värva lite mer meddlemmar hit el?
Till överst på sidan Gå ner
Sahara
Moderator
Moderator
Sahara


Kvinna
Antal inlägg : 266
Age : 37
Registration date : 07-08-25

Här e så tyst... Empty
InläggRubrik: Sv: Här e så tyst...   Här e så tyst... Icon_minitimesön nov 25, 2007 2:13 pm

renja skrev:
Nå tur så har du snart jullov!Men före vi börjar me nån tävling borde vi väl värva lite mer meddlemmar hit el?

Ja, eller va de int de som va meningen med tävlingen?Att värva nya medlemmar!Men vad för pris de e möjligt att ge vet ja ju int... Men en Hädersmedlems-tittel kanske vinnaren sku kunna få? Smile
Till överst på sidan Gå ner
Suddiz
Varm i kläderna
Varm i kläderna
Suddiz


Kvinna
Antal inlägg : 145
Age : 40
Location : Lohja
Registration date : 07-10-07

Här e så tyst... Empty
InläggRubrik: Sv: Här e så tyst...   Här e så tyst... Icon_minitimemån nov 26, 2007 6:25 pm

men d räcker ju int att d kommer nya medlemmar dom måst ju skriva o Very Happy , måst ta o få lite fart på den fröken jag värvde m scratch Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Malinowski
Admin
Admin
Malinowski


Kvinna
Antal inlägg : 145
Age : 38
Registration date : 07-08-19

Här e så tyst... Empty
InläggRubrik: Sv: Här e så tyst...   Här e så tyst... Icon_minitimemån nov 26, 2007 10:16 pm

Sahara skrev:
renja skrev:
Nå tur så har du snart jullov!Men före vi börjar me nån tävling borde vi väl värva lite mer meddlemmar hit el?

Ja, eller va de int de som va meningen med tävlingen?Att värva nya medlemmar!Men vad för pris de e möjligt att ge vet ja ju int... Men en Hädersmedlems-tittel kanske vinnaren sku kunna få? Smile

Jo något direkt ekonomiskt gynnosamt kommer man inte att få dessvärre för forumets administration har en ytterst dålig ekonomi Här e så tyst... 852644

Men ära o berömmelse är åtminstone säkrat Här e så tyst... 739801
Till överst på sidan Gå ner
Sahara
Moderator
Moderator
Sahara


Kvinna
Antal inlägg : 266
Age : 37
Registration date : 07-08-25

Här e så tyst... Empty
InläggRubrik: Sv: Här e så tyst...   Här e så tyst... Icon_minitimetis nov 27, 2007 9:41 am

Malinowski skrev:
Sahara skrev:
renja skrev:
Nå tur så har du snart jullov!Men före vi börjar me nån tävling borde vi väl värva lite mer meddlemmar hit el?

Ja, eller va de int de som va meningen med tävlingen?Att värva nya medlemmar!Men vad för pris de e möjligt att ge vet ja ju int... Men en Hädersmedlems-tittel kanske vinnaren sku kunna få? Smile

Jo något direkt ekonomiskt gynnosamt kommer man inte att få dessvärre för forumets administration har en ytterst dålig ekonomi Här e så tyst... 852644

Men ära o berömmelse är åtminstone säkrat Här e så tyst... 739801

Kanske det sku räcka som pris då?Att man får nåon ranking som heter Hädersmedlem eller supervärvare e kanske ännu bättre Smile
Till överst på sidan Gå ner
renja
Moderator
Moderator
renja


Kvinna
Antal inlägg : 126
Age : 39
Registration date : 07-08-20

Här e så tyst... Empty
InläggRubrik: Sv: Här e så tyst...   Här e så tyst... Icon_minitimefre nov 30, 2007 12:25 am

Nej men kan man bara int göra det på skojs skull,tycker de onödigt att göra det till en tävling!Då bli det bara en massa jämföras o sånt e så barnsligt!
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Här e så tyst... Empty
InläggRubrik: Sv: Här e så tyst...   Här e så tyst... Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Här e så tyst...
Till överst på sidan 
Sida 1 av 2Gå till sida : 1, 2  Nästa

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Finlandssvenska föräldrar :: Övrigt :: Ordet är fritt-
Hoppa till: